Przebieg zajęć
wrzesień - listopad 2014 |
Zadanie 1 |
Tematyka zajęć
dotyczyła graficznego zapisu
konstrukcji oraz poznania programu
AutoCAD 2D począwszy od
przedstawienia przestrzeni roboczej,
tworzenia rysunku prototypowego,
poprzez poszczególne polecenia
programu dotyczące rysowania wraz z
zapisem rysunku. Zajęcia polegały na
praktycznym tworzeniu określonych
rysunków z wykorzystaniem możliwości
programu AutoCAD.
|
Zadanie 2 |
Zakres obejmował
zajęcia, których tematyka dotyczyła
zagadnień sterowania instalacjami
budynku z wykorzystaniem
dedykowanego systemu F&Home (grupa
1) oraz z wykorzystaniem sterownika
programowalnego PLC Siemens Logo
(grupa 2). |
Zadanie 3 |
Zakres obejmuje
zajęcia teoretyczne i praktyczne z
obsługi programu komputerowego CIROS
Mechatronics oraz modułu
manipulacyjnego, transportowego oraz
magazynowego wchodzących w skład
zestawu dydaktycznego MecLab firmy
Festo. |
Zadanie 4 |
Tematyka zajęć związana jest m.in.:
z budową podstawowych obrabiarek CNC
(tokarka, frezarka), ich
wyposażeniem (uchwyty, narzędzia)
oraz budową programów sterujących
pracą tych obrabiarek. |
Zadanie 6 |
Tematyka
prowadzonych zajęć dotyczyła:
Integracja grupy i role społeczne w
grupie
Słabe i mocne strony bazą do budowy
kariery. Wartości w świecie pracy.
Konflikty w świecie pracy i
znaczenie umiejętności asertywnych
Cechy wzorowego pracownika. Kogo
poszukują pracodawcy?
Uzdolnienia i predyspozycje
zawodowe. Wpływ cech osobowości na
wybór zawodu
Co dalej po szkole? Możliwości
rozwoju.
Mapa poszukiwania pracy. Źródła
informacji o pracy
Etapy planowania kariery.
Elementy komunikacji
interpersonalnej
Stres – jego objawy, przyczyny i
ochrona. |
Zadanie 7 |
Tematyka
prowadzonych zajęć: klasy czwarte –
powtórzenie i usystematyzowanie
wiadomości z zakresu zbirów
liczbowych, wyrażeń algebraicznych i
funkcji; klasa pierwsza – ćwiczenia
z zakresu liczb rzeczywistych i
języka matematyki.
|